Banner_-1
Facebook

 

 

Aparat diagnoza – click aici

Diagnoza periodica este o condiţie prealabilă pentru termen lung şi funcţionarea în condiţii de siguranţă a vehiculului umnevoastra. Diagnza auto – un serviciu rapid cu rapoarte clare si sigure ale masinii dumneavoastra. Masina este o tehnică alcatuita din mecanica si module electrice, electronice. Monitorizarea atentă a stării sale este necesara si cel mai bine stiu asta, soferii profesionişti.
Diagnoza regulată şi calitativă a masinii vă permite evaluarea obiectivă a funcţionării tuturor sistemelor pe baza parametrilor la cele mai ridicate nivele. Sisteme moderne de diagnoza bazate pe hardware-ul folosit pentru testarea vehiculului permit detectarea problemelor in timp redus, plus ca se descopera si defecte ascunse care ajuta la prevenirea unor noi defectiuni.

Compania noastra ofera proprietarilor de masini o gama de servicii pentru diagnoza rapida ce se realizează cu echipamente moderne, care sunt echipate cu cele mai noi programe software.
Diagnoza auto Arad – serviciile noastre:

  • diagnoza pe toate modulele si unitatile de comanda auto;
  • diagnosticarea rapida a injectoarelor
  • diagnoza computerizata motor.


In service-ul nostru sunt experţi profesionişti cu o vastă experienţă, care stiu sa citeasca valorile reale a parametrilor. Nu in toate cazurile masina dezvaluie cauza defectiunii, din acesata cauza este nevoie de o experienta considerabila in domeniu pentru a putea identifica adevarata cauza a problemei si remedierea ei.
Diagnosticarea la timp a masinii va face călătoria dumneavoastra lipsită de griji şi în condiţii de siguranţă. Diagnoza motorului este una dintre cele mai populare operatiuni de diagnoza. Motorul este inima masinii, iar de funcţionarea sa normală depinde fiabilitatea, eficienţa şi operarea confortabila a vehiculului.
Probleme cu motorul care cauzează supraîncălzirea acestuia, sunete nenaturale în timpul funcţionării, creşterea consumului de combustibil şi de energie redus. În plus faţă de costurile suplimentare benzina, mirosul în cabină, care ar trebui să alerteze proprietarul maşinii. Defecţiunea motorului este cauzata de o uzură excesivă a altor componente şi ansambluri. De aceea noi recomandăm ca la primul semn problematic sa se efectueze un test motor. O mulţime de probleme creaza automobilistilor injectoarele, iar in acest caz dignoza motorului va dezvalui cauza exacta si timpii de injectie al combustibilului.

Diagnosticarea starii autoturismului este sistemul care reprezinta cel mai bun mijloc de a preîntâmpina apariţia unor disfuncţionalităţi.
Sistemul are o memorie electronică care înregistrează informaţii asupra întregii instalaţii. Acest lucru va simplifica şi îmbunătăţi calitatea de întreţinere a generatorului. Desigur, nu trebuie să se bazeze în totalitate pe activitatea pe un sistem automatizat. Este necesar să se verifice şi să asculte de diagnoza oferita aproape zilnic. Acest lucru va permite in timp observarea şi evitarea unor reparatii costisitoare.  Modul de diagnosticare este parte a TCM şi identifică orice problemă legată de eşecul a unul sau mai multor elemente ale managementului de AT.

Aceste elemente sunt urmărite de senzori de viteză (VSS 1 şi 2), electrovalve de comutare 1, 2, 3, A, B, şi C, un senzor de temperatură senzor de ATF, de presiune atmosferică. În plus, parametrii sunt sub control de sisteme de putere si de aprindere.

Citeşte codurile de eroare printr-o lampă de control.
Rezultatele diagnozei auto. Sistemul avertizează şoferul prin intermediul lămpii. Astfel,atunci cand periodic  apare lumina intermitenta de avertizare, cu o frecvenţă de 4 Hz , exista o sursă de alimentare defect (baterie). Intermitent la 2 Hz indică lipsa de eşecuri.

La intrarea în codurile  modulelor de memorie de eroare intr-un test auto conteaza mai degrabă numărul clipirii lampii de control. Arderea continuă a senzorului lămpii indică eşecul din gamele de selecţie switch, comutator manual, senzor complet, sau închiderea clapetei electrice in circuitele respective.

Lampa se aprinde intermitent atunci când motorul este pornit. Procesul de excitaţie coduri are loc doar o singură dată (se referă la diagnoza de AT – informaţii generale şi specificaţiile sistemului de management al motorului).

Citirea codurilor de eroare de scaner
Înregistrată în modulul de memorie de auto-test codurile pot fi, de asemenea, produse cu ajutorul unui scanner special.  Această caracteristică vă permite să salvaţi performanţa  vehiculului în caz de defecţiune a senzorului de viteză, poziţia pedalei de acceleraţie senzor (TPS), o pârghie de senzori de poziţie variază pe selecţie, precum şi oricare dintre comutator electrovalva.

Funcţia de siguranţă

Această caracteristică vă permite să salvaţi performanţa  vehiculului în caz de defecţiune a senzorului de viteză, poziţia pedalei de acceleraţie senzor (TPS), o pârghie de senzori de poziţie variază pe selecţie, precum şi oricare dintre comutator electrovalva.  Senzor de viteză. Sistemul de control utilizeaza senzorul de viteză de backup. In principiu este plasat în baia de senzorul de transport ce este inclus în vitezometru unitatatii de backup.
Acceleratia senzorului de poziţie. În caz de refuz TPS pedala de acceleraţie este situat într-o poziţie de mijloc, asigurând buna funcţionare a motorului şi a transmisiei.  Dacă eşecul senzorului este asociat cu apariţia semnalului de rezervă, de transport se va trece la următoarea prioritate: DN (P) 3 2 1.
Electrovalve 1 şi 2. Când una din aceste două supape electromagnetice sunt transferate la modul oprit (OFF), care corespunde la traducerea de transmisie în “3”. În caz de eşec la ambele supape, transmisia se pune pe utilizarea  unităţii hidraulice mecanice.  Electrovalva 3. Nerespectarea de cuplare la sistemul de frânare electromagnetice valva de motor este plasat automat la OFF, care corespunde la includerea  modului de frâna de motor.
Electrovalva A. În caz de eşec al supapei, de asemenea, se trece la OFF, ceea ce duce la o creştere a presiunii în linia principala la o valoare maximă.
Electrovalva B. În caz de eşec al supapei, de asemenea, se trece la OFF, care se transformă de pe bloc convertor.

Nerespectarea supapei electromagnetice  valva C va duce la o permanenta tractiune inclusa.

Procedurile de diagnosticare:

Oricare ar fi problema, înainte de a utiliza echipamentele de diagnostic sunt  necesare realizare unei inspecţii, sunt enumerate mai jos pasii ce trebuie urmati.
În multe cazuri, problema poate fi eliminata chiar si la aceste inspecţii.
Nu toate dintre următoarele verificări se aplică la toate motoarele, dar păstrează o mulţime de timp necesar pentru diagnostic.

Limitările sistemului de diagnosticare auto

Citirea de coduri in diagnoza masinii este un mijloc universal pentru rezolvarea tuturor problemelor electronice din maşină, dar a citi codurile de eroare este doar începutul.  O mare parte a modulului esre rezolvat de software-ul care oferă o informaţie despre vehicul de control electronic, care este decodificat de un dispozitiv de citit coduri de eroare. Reader DTC pune la dispoziţie cea mai mare baza de informaţii, dar dacă unele dintre caracteristicile sau datele care nu sunt destinate producţiei prin canalul serial (portul), atunci aceste caracteristici nu sunt puse în aplicare cu cititorii de coduri de eroare.

În multe cazuri, codurile de la cititorii de eroare poate oferi un răspuns rapid la problemele complexe. Cu toate acestea, ea nu oferă toate răspunsurile, pentru că unele defecţiuni (inclusiv funcţionarea defectuoasă a modulului de control electronic) nu pot fi emise în formă de coduri de eroare.  Există o serie de restricţii specifice pentru sistemul de diagnoza auto:

  • Fabricanţii de vehicule impun niste limite la baza de date care pot fi extrase din sistemul de management al motorului, cu cititor de cod de eroare şi sistemul de diagnoza auto şi cititorul de cod de eroare trebuie să lucreze în cadrul acestor constrângeri;
  • Codurile nu vor fi stocate în memoria de modul de control electronic, în cazul în care acesta nu este programat pentru a identifica detaliile specifice ale unui defect;
  • codurile false pot fi cauzate de defecte în circuitele de tensiune mică şi mare;
  • unul sau mai multe coduri false pot fi cauzate de o piesă defectă, care pot provoca cod de eroare acestea indică un circuit defect şi nu neapărat în detaliu. De exemplu, un senzor defect sau cabluri defecte sau conector corodate pot provoca codul de afişaj care indică o problemă cu senzorul de temperatura al lichidului de răcire. Trebuie să verificaţi întotdeauna firele, prizele şi sa efectuati verificările necesare înainte de a verifica detaliile la problema în sine;
  • să fie un domeniu marginit de senzori. Dacă senzorul rămâne în parametrii de proiectari ale sale, chiar dacă parametrii nu îndeplinesc condiţiile necesare pentru anumite lucrări, DTC nu va fi emis. De exemplu, un defect de senzor de temperatura lichidului de răcire afişează un cod de eroare, dacă există un circuit deschis sau scurtcircuit la “pământ”. Cu toate acestea, în cazul în care senzorul de temperatura al lichidului de răcire blocat în rezistenţa corespunzătoare a motorului la rece sau la cald, codul nu poate fi eliberat, deşi motorul va rula prost la anumite temperaturi;
  • la vehicule, unele sisteme sunt capabile să identifice defecte care apar din când în când, dar alte sisteme nu sunt în măsură să facă acest lucru;
  • În unele cazuri, DTC se pot pierde atunci când vă opriţi din aprindere şi trebuie să fie luate în considerare atunci când se ocupă cu astfel de sisteme;
  • automobilele vechi, cu sisteme de injecţie electronică, nu au funcţia de diagnoza auto.

Testarea in sine:

• Nu se aprinde lampa de control a sistemului de management al motorului ( daca este instalat ) ?
Dacă este aşa, atunci sistemul are un defect.

NOTĂ: Ţineţi minte că unele lumini nu se aprind din cauza unor greşeli care sunt desemnate ca fiind defecte minore.

  • Conectaţi cititorul de coduri de eroare pentru a conecta dispozitivul de diagnoza auto şi puteti incepe a citi codurile de eroare de la modulul de control electronic.

NOTĂ: Este important sa se proiecteze un dispozitiv pentru a citi codurile de eroare descrise în detaliu procesul de conectare la sistemul de auto-test pentru verificarea şi citirea codurilor de eroare.Principala problemă intervine atunci când se utilizează echipamente de diagnostic în legătură cu citirea de coduri şi apare o abatere de la liniile directoare.

Utilizaţi carte de eroare la un cititor de coduri  ce studiaza printr-un sistem electronic de control al conectorului modulul de auto-test. Atunci când un cititor de cod de eroare diagnoscheaza unul sau mai multe defecte, de obicei, este nevoie de teste suplimentare şi tehnicianul poate utiliza aparatul care citeste coduri de eroare (dacă este disponibil) sau daca este necesar va utiliza un multimetru digital osciloscop pentru a finaliza diagnosticul.

Facebook Twitter Email Tumblr